Cílové skupiny a formát kampaní

Cílová skupina a formát kampaní:

  • Klientela střední a vyšší příjmové skupiny v produktivním věku
  • Ovlivnění zákazníka těsně před, nebo v průběhu nákupu

VĚK CÍLOVÉ SKUPINY 20-59 LET

60%
ŽENY
40%
MUŽI
40%
STŘEDOŠKOLÁCI
30%
VYSOKOŠKOLÁCI
70%
PŘES 70% NÁVŠTĚVNÍKŮ NAVŠTÍVÍ OBCHODNÍ CENTRUM NĚKOLIKRÁT DO MĚSÍCE

Formát reklamních kampaní:

  • Velikost displeje: 42 palců (107 cm) Full HD
  • Rozlišení obrazovky: 1920 x 1080
  • Podpora formátu: MP4, JPEG
  • Maximální počet klientů: 4
  • Čas zobrazení kampaně: 8 sekund
  • Počet zobrazení reklamního spotu během 1 minuty: 2x

zrcadlo

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close