Ad mirror je reklamní digitální obrazovka a zrcadlo v jednom zařízení (rozměr 42 palců).
Zrcadlo dokáže rozpoznat člověka a přizpůsobit svou funkci. V případě, že jste od Ad mirror vzdáleni více než 1 metr na celé ploše obrazovky se promítá reklamní sdělení. V případě, že přistoupíte blíže Ad Mirror vás rozpozná, reklamní sdělení se zmenší a přesune na stranu. Na zbývající ploše vznikne prostor pro zrcadlo.
Díky umístění na toaletách v obchodních centrech dokážeme přesně definovat pohlaví zákazníku a tím dosáhnout většího zacílení reklamy. Zákazník je na toaletě ovlivňován pouze naší reklamou a není rozptylován jinými vlivy.
Hlavní výhody reklamních nosičů:
Možnost zobrazení jak statických vizuálů, tak dynamických spotů
Rozlišování pohlaví – zaměření reklamy na konkrétní pohlaví = úspora peněz při kampani cílené pouze na jedno pohlaví.
Měřitelnost – pro vyhodnocení a plánovaní kampaní, nabízíme ke každému nosiči statistiky o počtu oslovených zákazníků dle data, lokality a pohlaví.
Zasažení zákazníka v místě prodeje – Ovlivnění zákazníka těsně před, nebo v průběhu nákupu.
Zasažení zákazníka v místě bez reklam – v prostoru toalet není žádné konkurenční medium, které by zákazníka ovlivňovalo.
Zákazník se reklamnímu sdělení nevyhne – Ad Miror je uzpůsobeno a situováno tak, že zákazník se reklamnímu sdělení na toaletách nevyhne a nemůže reklamu vypnout.
Správa reklamního sdělení na dálku – reklamní sdělení dokážeme měnit v celé síti, nebo na jednotlivých medií v reálném časem a tím reagovat na změny na trhu. Reklamní kampaň lze v průběhu kampaně měnit.
Celorepublikové pokrytí – nosiče Ad Mirror, jsou optimálně rozmístěné v největších městech a obchodních centrech ČR.
Ad Mirror je instalován pouze ve vybraných obchodních centrech, která dosahují návštěvnosti přes 6 milionu zákazníků měsíčně.